Infolinia dot. praw pasażerów
801 044 080 – dla połączeń z telefonów stacjonarnych (opłata według taryfy operatora)
22 460 40 80 – dla połączeń z telefonów komórkowych
PL EN

Rzecznik Praw Pasażera Kolei spotkała się z odwiedzającymi Targi TRAKO 2017

W piątek 29 września 2017 r. odwiedzający stoisko Urzędu Transportu Kolejowego na Międzynarodowych Targach Kolejowych TRAKO 2017 w Gdańsku mogli porozmawiać z Joanną Marcinkowską, Rzecznikiem Praw Pasażera Kolei.

Największe zainteresowanie budziły kwestie związane z postępowaniami polubownymi. Rzecznik odpowiadała na pytania dotyczące przebiegu postępowań, wskazywała sprawy, które mogą być ich przedmiotem, udzielała też informacji w jaki sposób można złożyć wniosek oraz jakie dodatkowe materiały powinny być do niego dołączone.

 

Gości Targów szczególnie interesowały doświadczenia z pierwszych ośmiu miesięcy pracy Rzecznika. Odwiedzający stoisko pytali, jak długo zwykle trwają postępowania oraz jakich spraw najczęściej dotyczą zgłoszenia pasażerów. Osoby zainteresowane transportem kolejowym chętnie dzieliły się z Rzecznikiem swoimi spostrzeżeniami na temat zachodzących na kolei zmian oraz przypuszczeniami dotyczącymi jej dalszego rozwoju.

 

Odwiedzający stoisko mogli również otrzymać materiały promocyjne Rzecznika Praw Pasażera Kolei.