Rzecznik Praw Pasażera Kolei spotkała się z odwiedzającymi Targi TRAKO 2017
Największe zainteresowanie budziły kwestie związane z postępowaniami polubownymi. Rzecznik odpowiadała na pytania dotyczące przebiegu postępowań, wskazywała sprawy, które mogą być ich przedmiotem, udzielała też informacji w jaki sposób można złożyć wniosek oraz jakie dodatkowe materiały powinny być do niego dołączone.
Gości Targów szczególnie interesowały doświadczenia z pierwszych ośmiu miesięcy pracy Rzecznika. Odwiedzający stoisko pytali, jak długo zwykle trwają postępowania oraz jakich spraw najczęściej dotyczą zgłoszenia pasażerów. Osoby zainteresowane transportem kolejowym chętnie dzieliły się z Rzecznikiem swoimi spostrzeżeniami na temat zachodzących na kolei zmian oraz przypuszczeniami dotyczącymi jej dalszego rozwoju.
Odwiedzający stoisko mogli również otrzymać materiały promocyjne Rzecznika Praw Pasażera Kolei.