Opublikowane na Rzecznik Praw Pasażera Kolei (https://www.pasazer.gov.pl/)

Rzetelna informacja



Masz prawo do rzetelnej informacji.

Masz prawo do informacji zarówno przed odjazdem pociągu, jak i podczas podróży.


Szczegółowe informacje są udostępniane na stronie internetowej przewoźników, za pomocą infolinii, w gablotach informacyjnych na dworcach czy w punktach odprawy podróżnych. W pociągu wiadomości są przekazywane poprzez system nagłaśniający i pracowników drużyny konduktorskiej.

Obsługa nie udzieliła Ci rzetelnych informacji? Masz prawo do złożenia skargi bezpośrednio do przewoźnika, z którego usług korzystałeś.

 

Szczegółowe informacje dotyczące składania skarg oraz reklamacji znajdziesz na stronie internetowej Urzędu Transportu Kolejowego w zakładce Skargi i reklamacje.







Film dostępny również w Polskim Języku Migowym:
Adres źródła: https://www.pasazer.gov.pl/prawa-pasazerow/rzetelna-informacja